V současné době je možné už úplně všechno. Můžete se proletět vzducholodí, můžete skočit padákem a můžete pracovat ve firmě, která má potenciál a budoucnost. Mnozí lidé si ještě dnes myslí, že najít flexibilní práci, která bude zároveň dobře ohodnocena, je jenom mýtus či sen naivních jedinců. Jenže dnes to není jen sen, dnes je flexibilní práce a dobré ohodnocení realitou.

Nyní se velkou částí světa prohání zaměstnanecká krize, to znamená, že se pracovní pozice zaplňují i nekvalifikovanými zaměstnanci. Firmy potřebují rychle zaplnit volná pracovní místa někým schopným, proto jsou mnohá místa nabízena i těm, kteří nemají příslušné vzdělání, ale prokázali potřebné znalosti a vědomosti.

Nové pracovníky hledá i společnost British American Tobacco (Czech Republic), s. r. o., která je dnes globálním podnikem vlastnící několik světových tabákových značek. Firma British American Tobacco (Czech Republic), s. r. o. je v čele vývoje produktů nové generace, věnuje čas i finanční prostředky na vývoj produktů, které spotřebitelům nabízí výběr méně riskantních alternativ k běžným cigaretám. A i tato firma v současné době hledá vhodní kandidáty na pozici Brand Ambasadora.

TIP: Pokud hledáte informace o tom, jak investovat, podívejte se na web investnews.cz

Kdo je Brand Ambasador?

Schopní, zodpovědní a pracovití lidé se aktuálně hledají snad v každém oboru. Hledají se jak na pozici truhláře, tak na pozici pekaře, řidiče městské hromadné dopravy nebo na pozici manažera. Dokonce se hledají pracovníci i na velice atraktivní pozici, kterou je Brand Ambasador. Že jste o této práci snů doposud neslyšeli? Nevadí! Seznámíme vás s náplní práce a taky vám zmíníme nabídku práce na právě tuto pozici, která je pro mnohé z nás tou vysněnou, aniž bychom to vůbec tušili.

Brand Ambasador je člověk, který se podílí na budování vysoce inovativní značky na trhu. Představuje produkt na samotním trhu a taky udržuje kontakty se stávajícími i novými klienty společnosti. Kromě toho se také účastní různých spotřebitelských eventů a podílí se na vývoji reklamy. Na tuto pozici se hodí především někdo, kdo je aktivní na sociálních sítích a ví, co je to hashtag.